Preparació de la 1a Biennal Fotogràfica del Poblenou

L’esdeveniment consistirà en un conjunt simultani d’exposicions fotogràfiques que tindran lloc en diferents indrets del barri. Es convidarà altres associacions fotogràfiques i fotògrafs professionals a participar-hi.

El 3 de febrer s’han reunit 15 socis del Fotoclub al Casal de Barri del Poblenou, a fi de fer la primera reunió de coordinació. L’objectiu d’aquesta reunió va ser avaluar les feines necessàries i muntar una organització capaç d’afrontar-les.

S’han creat 9 comissions de treball, les quals estan obertes a la participació dels socis del Fotoclub. A més, s’ha creat un apartat específic dins del fòrum per fomentar qualsevol discussió i suggeriment. S’ha proposat fer una reunió cada 15 dies.