Política de privacitat

Aquesta és la política de privacitat del Fotoclub Poblenou. La vostra privacitat és molt important per a nosaltres i, a través d’aquesta política, volem aclarir quines dades personals processem per a tu, per què, per quant de temps les processem i com pots exercir els teus drets per gestionar-les. Et convidem a llegir acuradament aquesta política de privacitat per tenir una bona comprensió sobre com protegim les teves dades personals.

Qui som?

El Fotoclub Poblenou és una associació apolítica i sense ànim de lucre que tracta tots els temes relacionats amb la fotografia amb les següents dades:

• Domicili: Passatge Rovira 2, 08005 Barcelona
  • NIF: G67196717
  • Adreça de contacte: info@fotoclubpoblenou.cat

Aquesta política de privacitat t’afecta?

Aquesta política de privacitat t’afecta si has entrat en contacte amb nosaltres en els següents casos: com a visitant de la nostra pàgina web; com a participant en alguna de les nostres activitats de formació; o a partir de qualsevol altre canal amb el qual hagis contactat amb nosaltres (per correu electrònic, formulari de contacte, etc.).
Les teves dades personals es poden recollir a través dels següents mètodes: per correu electrònic; per la vostra inscripció per a participar en qualsevol de les nostres activitats de formació; mitjançant galetes o altres tecnologies per rastrejar visitants al nostre lloc web; mitjançant un formulari de contacte al nostre lloc web.

Quines dades personals teves processem?

Les dades personals són qualsevol informació relacionada amb una persona física identificada o identificable que ens proporcioni voluntariament (p. ex. a través dels nostres formularis del nostre web), o que recollim de les teves visites al nostre lloc web.

Principis observats en la recollida i tractament de dades personals

El Fotoclub Poblenou complirà els següents principis per regular el tractament de les dades de caràcter personal que:

• només seran processades de forma legítima, justa i transparent en relació amb els seus socis;
  • només s’obtindran amb fins específics, explícits i legítims, i no es processarà de cap manera incompatible amb aquest propòsit;
  • ser adequat, rellevant i no excessiu en relació amb els propòsits per als quals es processen;
  • ser processat de manera que garanteixi la seguretat adequada de les dades personals.

Qui té accés a les teves dades personals?

Les teves dades personals només seran accessibles pel personal qualificat del Fotoclub Poblenou que les hagi de tractar.

Amb qui compartim les teves dades personals?

Mai no venem les teves dades personals a ningú. Les teves dades personals poden ser divulgades a tercers incloses les autoritats governamentals per motius legítims.

Quins drets tens sobre les teves dades?

Si tens un compte en aquest lloc web o hi has deixat comentaris, pots demanar que t’enviem un fitxer d’exportació de les teves dades personals, incloent-hi totes les dades que ens hagis proporcionat. També pots demanar que esborrem qualsevol dada personal teva que tinguem. Això no inclou les dades que estiguem obligats a conservar amb propòsits administratius, legals o de seguretat.

On i quant de temps conservem les teves dades personals?

Les teves dades personals s’emmagatzemen internament de forma electrònica. Emmagatzemem les teves dades personals d’un formulari que permeti la identificació per no més del temps necessari per a les finalitats per a les quals es processen les teves dades personals.

Si deixeu un comentari, el comentari i les seves dades meta es retenen indefinidament. Això és per poder reconèixer i aprovar automàticament qualsevol comentari de seguiment en lloc de mantenir-los en la cua de moderació.

Per als usuaris que es registren en la web, també emmagatzemem la informació personal que proporcionen al seu perfil d’usuari. Tots els usuaris poden veure, editar o suprimir la seva informació personal en qualsevol moment (excepte que no poden canviar el seu nom d’usuari). Els administradors de la pàgina web poden també editar aquesta informació.

Quines mesures de seguretat es prenen per salvaguardar les teves dades personals?

Estem implementant i actualitzant contínuament les nostres mesures de seguretat per ajudar a protegir les teves dades personals i altres dades contra l’accés no autoritzat, pèrdua, destrucció o alteració. Fem tot el possible per garantir que tota la informació s’emmagatzemi de forma segura.

Galetes i altres tecnologies de seguiment

Quan visiteu el nostre lloc web, podem emmagatzemar certa informació als vostres dispositius en forma de galeta. Us convidem a llegir acuradament la nostra política de galetes per tenir una bona comprensió sobre com sol·licitem o utilitzem galetes.