Converses amb 18 entitats del barri del Poblenou

Per les Festes de Maig 2021 el Fotoclub Poblenou va fer una sèrie d’entrevistes a algunes entitats culturals del nostre barri.

Vídeo d’introducció per les Converses

La Coordinadora d’Entitats del Poblenou, donat l’estat pandèmic que ens ha tocat viure i la impossibilitat de fer actes lúdics al carrer, s’ha inventat fer una programació en circuit tancat de TV a YouTube els tres dies de les Festes de Maig 2021, i ens va llançar al Fotoclub Poblenou un repte proposant-nos de fer un espai d’entrevistes i reportatges a personalitats i entitats del barri.

El resultat són 18 entrevistes molt interessants. El Fotoclub es va encarregar de les entrevistes, la filmació, el muntatge, i fins i tot va compondre la banda sonora.

El resultat ja el podeu veure al canal de YouTube de la Coordinadora Entitats Poblenou.