Festes de Maig 2019

Un any més, el Fotoclub ha participat a la Fira d’Entitats i Artesans, a la Rambla, en el marc de les Festes de Maig. A més d’informar sobre les nostres activitats tota aquella persona interessada en la fotografia que s’acostava a la nostra parada, en aquesta ocasió s’ha muntat un reeixit decorat que recreava una platja paradisíaca, on tothom qui ho desitjava podia immortalitzar la seva imatge relaxant-se, entre palmeres, sobre una acolorida hamaca. L’activitat ha tingut una molt bona resposta i s’han fet més d’un centenar de fotografies. Abillats amb camises i collarets de flors que se’ls oferien, famílies,  joves, petits, grans… Gent de totes les edats (i, fins i tot, gossos!) s’han prestat a ser fotografiats per nostres càmeres.

Participants del Fotoclub estrenant el decorat
(rodona Rambla-Pujades)