Darrer dia per enviar les fotografies per al concurs ESCENES DE CARRER

Data:

El proper concurs social del Fotoclub Poblenou dels mesos de novembre-desembre té per tema:

ESCENES DE CARRER, que han de mostrar activitat
Per participar-hi:

• Cal ser soci/a del Fotoclub Poblenou.
  • Cal enviar a qsurribas@gmail.com, via WeTransfer, la fotografia participant.
    • Han de ser dues còpies de la mateixa fotografia.
    • La fotografia 1 ha de tenir com a mínim 1920 pixels pel costat més llarg, i cal que vingui identificada de la següent manera: Nom de l’autor.Títol.1.jpg o Nom de l’autor.1.jpg
    • La fotografia 2, si és horitzontal, ha de tenir un màxim de 500 pixels d’alçada, i 600 pixels d’alçada si és vertical, la identificareu com: Nom de l’autor.Títol.2.jpg o Nom de l’autor.2.jpg
  • Les dues fotografies han de ser a mans de l’organització abans del 30 de novembre de 2019 a les 23.59 hores.
  • Com a suggeriment, seria important que les fotografies fossin de nova producció, però s’acceptaran totes les fotografies que es cenyeixin al tema del concurs.
Aquest esdeveniment et sembla interessant? Comparteix-lo amb els teus amics!