Exposició A TRAVÉS DE LA FINESTRA: últim dia per penjar fotos

Data:

Penja o suprimeix les teves fotos relacionades amb el tema de l'exposició.

• Presenteu un màxim de 3 fotos on l'objectiu no és únicament la finestra, sinó allò que es veu de dins en fora o de fora endins.
  • En les fotografies caldrà que es vegi la totalitat o parcialment la finestra. També s’acceptaran fotos de balconades.
  • No s'acceptaran fotografies on apareguin persones a l'interior de les cases (per motius legals).
  • Cada foto haurà de tenir una mida entre 3000 i 6000 píxels en el seu costat més llarg.
  • Podeu suprimir una foto fent clic a la paperera vermella al cantó superior dret (només visible si passeu el cursor per sobre de la foto).

Cal ser soci del Fotoclub i haver iniciat sessió al menú SOCIS per penjar fotos per l'exposició, fent clic a la fletxa a sota:

Per accedir a la galeria cal ser soci del Fotoclub i haver iniciat sessió al menú SOCIS i després tornar aquí.

Aquest esdeveniment et sembla interessant? Comparteix-lo amb els teus amics!