Exposició als aparadors: FOTOGRAFIA DE CONFINAMENT

Quan la pandèmia va tancar-nos tots a casa, el Fotoclub Poblenou va decidir seguir en activitat d’una altra manera: tots necessitàvem continuar fent fotografies, però buscant alternatives. Així van néixer els concursos del confinament. L’opció va ser organitzar un concurs setmanal temàtic, en què calia fotografiar un o més objectes concrets i casolans, i els participants havien de plasmar-ho, a la seva manera, en un termini fixat.

En aquesta exposició del 8 al 31 d’octubre de 2020 es van exposar les millors fotos dels concursos del confinament del Fotoclub Poblenou en 16 botigues del nostre barri. L’Eix Comercial del Poblenou, a través de la seva xarxa de comerços, va donar suport per poder exposar aquests treballs.

Es van convocar dotze concursos, en els quals van participar més d’una trentena de socis en total, amb una mitjana de vint-i-cinc fotografies presentades en cada edició. A continuació es poden obrir els resultats dels concursos del confinament per ordre cronològic:

1r concurs del confinament: COPES I GOTS
2n concurs del confinament: PAPER HIGIÈNIC O DE CUINA
3r concurs del confinament: PINCES D’ESTENDRE LA ROBA
4t concurs del confinament: ESPELMES
5è concurs del confinament: LLIBRES
6è concurs del confinament: CARTES DE JOC
7è concurs del confinament: GORRES, BARRETS ...
8è concurs del confinament FRUITES I VERDURES
9è concurs del confinament EINES