Fotos de l’exposició als aparadors: FOTOGRAFIA DE CONFINAMENT

En aquesta exposició del 8 al 31 d’octubre de 2020 es van exposar les millors fotos dels concursos del confinament del Fotoclub Poblenou en 16 botigues del nostre barri.

Quan la pandèmia va tancar-nos tots a casa, el Fotoclub Poblenou va decidir seguir en activitat d’una altra manera: tots necessitàvem continuar fent fotografies, però buscant alternatives. Així van néixer els concursos del confinament. L’opció va ser organitzar un concurs setmanal temàtic, en què calia fotografiar un o més objectes concrets i casolans, i els participants havien de plasmar-ho, a la seva manera, en un termini fixat.

Es van convocar dotze concursos, en els quals van participar més d’una trentena de socis en total, amb una mitjana de vint-i-cinc fotografies presentades en cada edició. A continuació es poden obrir els resultats dels concursos del confinament per ordre cronològic:

1r concurs del confinament: COPES I GOTS
2n concurs del confinament: PAPER HIGIÈNIC O DE CUINA
3r concurs del confinament: PINCES D’ESTENDRE LA ROBA
4t concurs del confinament: ESPELMES
5è concurs del confinament: LLIBRES
6è concurs del confinament: CARTES DE JOC
7è concurs del confinament: GORRES, BARRETS ...
8è concurs del confinament FRUITES I VERDURES
9è concurs del confinament EINES