Exposició CEMENTIRIS DE BARCELONA

L’any 2019 el Cementiri del Poblenou, el més antic de la ciutat, va commemorar el seu 200 aniversari. A la celebració del bicentenari el Fotoclub Poblenou va col·laborar amb una exposició d’una seixantena de fotografies il·lustrant l’arquitectura i l’art funerari dels cementiris de Barcelona.

L’exposició es va ubicar a la capella del cementiri del Poblenou, un edifici de singular bellesa i poc conegut pel públic, ja que va romandre tancat durant 40 anys pel mal estat de conservació. Després de la seva rehabilitació es va reobrir el 2014, i ja en la seva esplendor, era un marc inigualable per albergar la nostra exposició col·lectiva i celebrar aquests dos segles d’història. Aquesta mostra es va quedar a la capella del 29 de setembre al 31 de desembre de 2019.

Malauradament ja no disposem de les fotos que van constituir aquesta exposició, no obstant volem incloure-la, per crear un arxiu de totes les exposicions del Fotoclub a la pàgina web.

Imatges i video de la inauguració, el 29 de setembre de 2019