© Tina HageGuisa #026, Guisa #025 y Guisa #007. Cortesia de Thomas Rehbein Gallery i Tina Hage

Recomanació del Fotoclub:

Face Control és una exposició col·lectiva de vint-i-tres artistes que reflexiona de manera crítica sobre les conseqüències socials, polítiques i culturals que es deriven del control dels nostres rostres des de dues perspectives. Per una banda, el control que fem nosaltres mateixos amb el selfisme, que propicia que ens retratem en tota mena de situacions en què manipulem i ajustem la forma amb què desitgem que es percebi el nostre rostre. Per una altra, el control que exerceixen grups amb interessos econòmics i polítics en relació amb la nostra identitat i la recopilació de dades per satisfer els seus objectius.

L’exposició recull unes seixanta fotografies, obres d’autors consagrats com Diane Arbus, Thomas Ruff o Richard Hamilton, i treballs d’artistes emergents, així com propostes anònimes, extretes directament d’internet i les xarxes socials. La complementen diversos vídeos, instal·lacions, llibres i materials gràfics.

Fundació Foto Colectania
Passeig Picasso, 14

Del 3 de desembre de 2021 al 20 de març de 2022
De dimecres a dissabte: d’11.00 a 14.30 h / de 16.00 a 20.00 h