Gunnlöð Jóna Rúnarsdóttir – Sèrie Obscure Presence, 2018-2020
© Gunnlöð Jóna Rúnarsdóttir

Recomanació del Fotoclub:

Flama’21 és un projecte que té l’objectiu de donar visibilitat i suport a les noves generacions de fotògrafs que inicien la seva trajectòria després d’haver-se format en entitats barcelonines compromeses amb els estudis de fotografia: Grisart, Idep Barcelona, IEFC i Elisava, Facultat de Disseny i Enginyeria de Barcelona.

Aquesta primera edició mostra el projecte de les quatre autores seleccionades, que no superen els 35 anys. Laura Gálvez-Rhein (Frankfurt, 1998) i Gael del Río (Barcelona, 1990) despleguen les seves històries personals a partir de figures familiars com l’avi o el pare. Així mateix, Gunnlöð Jóna Rúnarsdóttir (Reykjavík, 1992) i  Blanca Munt (Barcelona, 1997) posen el focus en històries col·lectives que conformen realitats i identitats locals.

KBr Fundació Mapfre
Av. del Litoral, 30

Del 30 de setembre de 2021 al 16 de gener de 2022
De dimarts a diumenge i festius:  11.00 – 19.00 h