Helena Almeida – Chema Madoz. Dissenys habitats

© Helena Almeida | © Chema Madoz

Recomanació del Fotoclub:

Amb motiu del seu 20è aniversari, Foto Colectania presenta una exposició que ret homenatge a dos dels primers autors que van formar part de la seva col·lecció.

Helena Almeida i Chema Madoz proposen universos creatius diferents, però coincideixen a traslladar obres plenes d’imaginació i subtilesa a través de la fotografia. Les seves propostes desafien la lectura de l’espectador, ja sigui a través de referències a altres disciplines creatives o a través de la recerca dels límits formals de la creació.

En aquesta exposició destaca la coincidència que els dos fan esbossos com a primer pas a l’hora de traslladar els seus imaginaris al paper. Aquests dibuixos -i també els objectes en el cas de Madoz- s’han mostrat en poques ocasions i serviran per establir ressonàncies entre els seus processos creatius.

Fundació Foto Colectania
Passeig Picasso, 14

Del 22 de juny al 18 de setembre 2022
De dimecres a dissabte: d’11.00 a 14.30 h / de 16.00 a 20.00 h