Nou sistema de concursos

Per facilitar i automatitzar els concursos hem instal·lat un nou sistema dins de la pàgina web del Fotoclub.

Per utilitzar-lo caldrà ser soci del Fotoclub i i haver iniciat sessió al menú SOCIS. Si heu oblidat la contrasenya podeu reiniciar-la al mateix lloc.

Les imatges es penjaran dins de l’esdeveniment corresponent per presentar fotos. Només heu de fer-hi clic per anar al formulari de penjament.

REQUISITS TÈCNICS:

• No poseu cap informació personal al nom del fitxer, al títol o als dades EXIF de la foto (aquest és el cas si has configurat la càmera per guardar el teu nom a cada foto o si fas servir algun programa d’edició com Lightroom per fer el mateix).
  • Idealment, la foto hauria de tenir un mida màxima de 1.920 píxels en el seu costat més llarg (no es permet superar aquesta mida, a causa de l’espai limitat de la nostra pàgina web).

Més endavant també es podrà votar amb el mateix sistema. Les votacions es realitzaran dins de l’esdeveniment corresponent per votar fotos. Només heu de fer-hi clic per arribar a la galeria de votacions.

Utilitzarem aquest sistema per primera vegada amb el concurs del confinament FRUITES I VERDURES.

Hem treballat intensament perquè això funcioni, però pot ser que calgui solucionar alguns petits problemes. Informeu-nos de qualsevol error que pugueu trobar per millorar encara més el sistema.