Palo Alto Open Night 2019

Per a l’edició 2019 de l’Open Night del Poblenou Urban District, el Fotoclub Poblenou ha col·laborat amb l’Arxiu Històric del Poblenou en la creació d’un vídeo.

L’Arxiu volia convertir en “virtual” una de les passejades que sol organitzar pel barri, en aquest cas per Pere IV. Inspirats en el Google Street View, la idea era anar avançant pel carrer, aturar-nos en aquells llocs emblemàtics i explicar el canvi d’ús d’alguns d’aquests edificis. El Fotoclub ha col·laborat realitzant totes les fotografies noves i fent el muntatge.

La passejada històrica per Pere IV

En el Palo Alto Open Night del 22 de novembre 2019 s’ha projectat “La passejada històrica per Pere IV”, on fotografies antigues del carrer Pere IV de Poblenou són fusionades amb actuals. Aquest film ens ofereix una perspectiva real dels orígens, els canvis i l’evolució que ha tingut el barri. El projecte recull fotografies des de 1905 i ha estat creat i ideat per l’Arxiu Històric del Poblenou amb la col·laboració del Fotoclub Poblenou i Jordi Farreras (CrO2) per la música.