5è RAL·LI FOTOGRÀFIC DEL POBLENOU

Enllaços a les ultimes novetats

Els tres temes del 5è Ral·li fotogràfic del Poblenou

Classificació del 5è Ral·li Fotogràfic del Poblenou

Lliurament de premis del 5è Ral·li fotogràfic del Poblenou

Presentació

En els darrers anys, per la Festa Major del Poblenou, el Fotoclub ha organitzat una Gimcana Fotogràfica. Enguany, seguint amb el mateix esperit, organitzarem un Ral·li Fotogràfic que facilitarà la participació i permetrà una major creativitat als participants. Com que es tracta d’una activitat similar, hem seguit la numeració de l’anterior Gimcana i per això en diem “5è Ral·li Fotogràfic del Poblenou”.

Com participar-hi

El Ral·li tindrà lloc el dissabte 19 de setembre de 2020. És una activitat gratuïta i oberta a tothom. Hi haurà dues categories: adults i infantil (menors de 14 anys) i s’hi podran presentar fotografies captades amb càmera digital o telèfon mòbil. A les 10.30 h mitjançant el web i les xarxes socials del Fotoclub (Facebook, Twitter i Instagram) es donaran a conèixer els tres temes en què consistirà el Ral·li.

• S’hi podrà participar amb una, dues o tres fotografies, però només es podrà presentar una fotografia per tema.
  • Les fotografies han d’haver estat realitzades abans de les 19.30 h del mateix dissabte 19 de setembre exclusivament en l’àmbit del barri del Poblenou, cosa que s’ha de poder comprovar fàcilment pels elements que apareguin a les imatges.
  • Les fotografies s’han d’enviar abans de les 21.00 h a l’adreça de correu electrònic: concurspoblenou@gmail.com en arxius adjunts i indicant al cos del missatge el nom i cognoms del participant.
  • Pel que fa a la categoria infantil, caldrà indicar el nom i cognoms del pare/mare o tutor/a legal, així com el nom i cognoms i la data de naixement del menor.
  • Cadascun dels participants enviarà les seves fotografies en un correu independent.
  • Les fotografies s’han de presentar en format JPG, en color o blanc i negre, i només es permetrà fer-hi els ajustos bàsics (balanç de blancs, lluminositat, contrast, saturació, reenquadrament).

Participeu-hi i podreu guanyar un d’aquests magnífics premis

• Premis al millor conjunt de fotografies:
    • un llibre de fotografia
    • un pernil reserva, gentilesa de supermercats Bonpreu
    • una entrada doble per a l’experiència immersiva “Barcelona Memòria Fotogràfica” oferta per IDEAL Barcelona (Doctor Trueta 196-198)
    • el llibre El señor Ibrahim y las flores del Corán, d’Eric-Emmanuel Schmitt, ofert per Ediciones Obelisco
  • Premis a la millor fotografia tema A:
    • un sopar per a dues persones, per gentilesa del restaurant Antonio’s (Badajoz, 44)
  • Premis a la millor fotografia tema B:
    • un sopar per a dues persones, per gentilesa del restaurant La Tertulia (rambla del Poblenou, 34)
  • Premis a la millor fotografia tema C:
    • la inscripció gratuïta a un taller, gentilesa del Casal de Barri del Poblenou (rambla del Poblenou, 49)
    • una tallada de cabells, gentilesa de Magem Perruquers (Llull, 198)
  • Premi a la millor fotografia categoria infantil:
    • un llibre
    • un trofeu
    • una entrada triple per a l’experiència immersiva “Barcelona Memòria Fotogràfica” oferta per IDEAL Barcelona (Doctor Trueta 196-198)

Tots els participants seran obsequiats amb un val per una beguda petita (orxata o llet merengada) o una bola de gelat petita, per gentilesa de l’orxateria El Tio Che (rambla del Poblenou, 44-46). Uns dies després del Ral·li rebran el val corresponent.

Logo Bonpreu
Logo Antonios
Logo La Tertulia
Logo Casal Barri Poblenou
Logo MAGEM
Logo IDEAL
Logo Tio Che

Agraïm a les entitats i establiments que col·laboren amb els premis i que fan possible que el Ral·li sigui encara més engrescador.

ESPEREM LA VOSTRA PARTICIPACIÓ!

Us fem avinent que durant tot el desenvolupament del Ral·li caldrà fer servir mascareta i mantenir la distància interpersonal de seguretat.

Abans de participar al Ral·li, llegiu les bases completes, que trobareu aquí.