6è RAL·LI FOTOGRÀFIC DEL POBLENOU

Enllaços a les ultimes novetats

Els tres temes del 6è Ral·li fotogràfic del Poblenou

Classificació del 6è Ral·li Fotogràfic del Poblenou

Lliurament de premis del 6è Ral·li fotogràfic del Poblenou

Presentació

Com en anys anteriors el Fotoclub Poblenou organitza, coincidint amb la Festa Major del Poblenou, el Ral·li Fotogràfic del Poblenou, que enguany arriba a la seva sisena edició.

Com participar-hi

El Ral·li tindrà lloc el dissabte 18 de setembre de 2021. És una activitat gratuïta i oberta a tothom. Hi haurà dues categories: adults i infantil (menors de 14 anys) i s’hi podran presentar fotografies captades amb càmera digital o telèfon mòbil. A les 10.00 h mitjançant el web i les xarxes socials del Fotoclub (Facebook, Twitter i Instagram) es donaran a conèixer els tres temes en què consistirà el Ral·li.

• S’hi podrà participar amb una, dues o tres fotografies, però només es podrà presentar una fotografia per tema.
  • Les fotografies han d’haver estat realitzades entre les 10.00 h i les 19.00 h del mateix dissabte 18 de setembre exclusivament en l’àmbit del barri del Poblenou, cosa que s’ha de poder comprovar fàcilment pels elements que apareguin a les imatges.
  • Les fotografies s’han d’enviar abans de les 21.00 h a l’adreça de correu electrònic: concurspoblenou@gmail.com en arxius adjunts i indicant al cos del missatge el nom i cognoms del participant.
  • Pel que fa a la categoria infantil, caldrà indicar el nom i cognoms del pare/mare o tutor/a legal, així com el nom i cognoms i la data de naixement del menor.
  • Cadascun dels participants enviarà les seves fotografies en un correu independent.
  • Les fotografies s’han de presentar en format JPG, en color o blanc i negre, i només es permetrà fer-hi els ajustos bàsics (balanç de blancs, lluminositat, contrast, saturació, reenquadrament).

Participeu-hi i podreu guanyar un d’aquests magnífics premis

• Premis a la millor col·lecció de fotografies:
    • un sopar per a dues persones, per gentilesa del restaurant La Tertulia (Rambla del Poblenou 34)
    • un llibre de fotografia, per gentilesa del Fotoclub Poblenou
    • una entrada doble per a l’experiència immersiva KLIMT, oferta per IDEAL (Doctor Trueta 196-198)
    • el llibre Váteres, de Lonely Planet, ofert per la llibreria Etcètera (Llull 203)
  • Premis a la millor fotografia tema A:
    • una bossa per a equip fotogràfic model Veo Travel 28BL, per gentilesa de Vanguard
    • una entrada doble per a l’espectacle “Descripció d’un paisatge”, per gentilesa de la Sala Beckett (Pere IV 228-232)
    • una entrada doble per a l’experiència immersiva “KLIMT”, oferta per IDEAL (Doctor Trueta 196-198)
  • Premis a la millor fotografia tema B:
    • un sopar per a dues persones, per gentilesa del restaurant Xorús Braseria (Rambla del Poblenou 105)
    • una tallada de cabells, per gentilesa de Magem Perruquers (Llull 198)
  • Premis a la millor fotografia tema C:
    • un sopar per a dues persones, per gentilesa del restaurant Antonio’s (Badajoz 44)
    • la inscripció gratuïta a un taller, gentilesa del Casal de Barri del Poblenou (Rambla del Poblenou 49)
    • una entrada doble per a l’experiència immersiva “KLIMT” oferta per IDEAL (Doctor Trueta 196-198)
  • Premi a la millor fotografia presentada per un soci del Fotoclub:
    • un llibre de fotografia, per gentilesa del Fotoclub Poblenou
  • Premi a la millor fotografia categoria infantil:
    • un llibre, per gentilesa del Fotoclub Poblenou
    • un trofeu
    • una entrada triple per a l’experiència immersiva “KLIMT”, oferta per IDEAL (Doctor Trueta 196-198)

Tots els participants seran obsequiats amb un val per una beguda petita (orxata o llet merengada) o una bola de gelat petita per gentilesa de l’orxateria El Tio Che (Rambla del Poblenou 44- 46). Uns dies després del Ral·li rebran el val corresponent.

Logo La Tertulia
Logo Antonios
Logo Xorus
Logo IDEAL
Logo Sala Beckett
Logo Etcetera
Logo Vanguard
Logo MAGEM
Logo Casal Barri Poblenou
Logo Tio Che
Logo Fotoclub

El nostre agraïment a les entitats i establiments que col·laboren amb els premis i que fan possible que el Ral·li sigui encara més engrescador.

ESPEREM LA VOSTRA PARTICIPACIÓ!

Abans de participar en el Ral·li, llegiu les bases completes, que trobareu aquí.