7è RAL·LI FOTOGRÀFIC DEL POBLENOU

Enllaços a les ultimes novetats

Els tres temes del 7è Ral·li fotogràfic del Poblenou

Classificació del 7è Ral·li Fotogràfic del Poblenou

Lliurament de premis del 7è Ral·li fotogràfic del Poblenou

Presentació

Com en anys anteriors, el Fotoclub Poblenou organitza el Ral·li Fotogràfic del Poblenou, que enguany arriba a la setena edició i coincideix amb el FotoFest Poblenou.

Com participar-hi

El Ral·li tindrà lloc el dissabte 12 de novembre de 2022. És una activitat gratuïta i oberta a tothom. Hi haurà dues categories: adults i infantil (menors de 14 anys) i s’hi podran presentar fotografies captades amb càmera digital o telèfon mòbil. A les 9.00 h mitjançant el web i les xarxes socials del Fotoclub (Facebook, Twitter i Instagram) es donaran a conèixer els tres temes en què consistirà el Ral·li.

• S’hi podrà participar amb una, dues o tres fotografies, però només es podrà presentar una fotografia per tema.
  • Les fotografies han d’haver estat realitzades entre les 9.00 h i les 19.00 h del mateix dissabte 12 de novembre exclusivament en l’àmbit del barri del Poblenou, cosa que s’ha de poder comprovar fàcilment pels elements que apareguin a les imatges.
  • Les fotografies s’han d’enviar abans de les 21.00 h a l’adreça de correu electrònic: concurspoblenou@gmail.com en arxius adjunts i indicant al cos del missatge el nom i cognoms del participant.
  • Pel que fa a la categoria infantil, caldrà indicar el nom i cognoms del pare/mare o tutor/a legal, així com el nom i cognoms i la data de naixement del menor.
  • Cadascun dels participants enviarà les seves fotografies en un correu independent.
  • Les fotografies s’han de presentar en format JPG, en color o blanc i negre, i només es permetrà fer-hi els ajustos bàsics (balanç de blancs, lluminositat, contrast, saturació, reenquadrament).

Participeu-hi i podreu guanyar un d’aquests magnífics premis

• Premis a la millor col·lecció de fotografies:
    • una motxilla fotogràfica per gentilesa de FotoK
    • una entrada familiar per a l’experiència immersiva DALÍ, oferta per IDEAL (Doctor Trueta 196-198)
    • un llibre de fotografia de Jordi Mestrich, per gentilesa del Fotoclub Poblenou
  • Premis a la millor fotografia tema A:
    • una sessió fotogràfica d’estudi, per gentilesa del Fotoclub Poblenou
    • una entrada familiar per l’Estel de Natzaret oferta pel Centre Moral i Cultural del Poblenou (Pujades 176-178)
  • Premis a la millor fotografia tema B:
    • un sopar d’hamburgueses per a dues persones, per gentilesa del Menjador del Centre Moral i Cultural del Poblenou (Pujades 176-178)
    • un llibre de fotografies històriques, per gentilesa de la Llibreria Etcètera
  • Premis a la millor fotografia tema C:
    • un dinar per a dues persones, per gentilesa del restaurant L’escola situat a l’Escola Superior d’Hostaleria de Barcelona (Pg. del Taulat 243)
    • un tall de cabell, per gentilesa de Magem Perruquers (Llull 198)
  • Premi a la millor fotografia categoria infantil:
    • un trofeu, per gentilesa del Fotoclub Poblenou
    • una barra de gelat per gentilesa de l’orxateria El Tio Che (Rambla del Poblenou 44- 46)
Logo IDEAL
Logo-FotoK
Logo Etcetera
Logo MAGEM
Logo-Centre-Moral
logo-eshob
Logo-Menjador-Centre-Moral
Logo Tio Che
Logo Fotoclub

El nostre agraïment a les entitats i establiments que col·laboren amb els premis i que fan possible que el Ral·li sigui encara més engrescador.

ESPEREM LA VOSTRA PARTICIPACIÓ!

Abans de participar en el Ral·li, llegiu les bases completes, que trobareu aquí.