Sopar de Nadal 2019

Enguany el sopar de Nadal del Fotoclub Poblenou ha estat un xic accidentat. Convençuts de tenir reservat el restaurant del Centre Moral i Cultural del Poblenou per al divendres 20 de desembre, les 25 persones apuntades hi vam fer cap al voltant de les 21.00 h i ens vam trobar amb la sorpresa que la sala estava ocupada. A continuació ens van fer saber que ells tenien anotada la reserva per al dissabte dia 21. És a dir: no teníem sopar. Alguns van marxar, però la majoria vam decidir anar al Casal de Barri del Poblenou.

Uns van comprar pizzes; d’altres, beguda; uns pocs, patates fregides i també un xic de cava. Així es va fer el sopar, que va ser força distès i entretingut. L’única pega va ser que en Xavier Modamio, president del Fotoclub, no va voler dir la dècima dalt de la cadira, ni tampoc a peu pla.

Una bona estona, a la qual vam posar fi brindant amb cava per felicitar-nos les festes, desitjant-nos per al 2020 salut i fotos!