Veredicte del 9è concurs del confinament: EINES

Data:
Lloc: Videoconferència

Presentació virtual dels guanyadors del 9è concurs del confinament: EINES

Ens reunim per videoconferència a https://meet.jit.si/FotoclubPoblenou

Amb l’ànim d’agilitar la projecció de fotos el divendres 22 de maig de 2020 en el concurs EINES i aconseguir veure totes les fotos en el termini de dues hores de connexió,

S’ESTABLEIXEN UNES NORMES OPERATIVES QUE CONSISTEIXEN EN:

• 10 minuts abans de les 18.00 h el moderador estarà connectat per resoldre algun dubte.
  • Tots els socis en línia col·locaran el seu nom en el requadre de la seva pantalla de connexió.
  • Tots els socis en línia tindran el micròfon apagat quan comenci la passada de fotos.
  • Per demanar torn i comentar una foto es demanarà prement la mà que hi ha en la pantalla o aixecant el braç durant 5 seg. El moderador en prendrà nota i donarà torn de paraula per ordre.

ELS COMENTARIS, si pot ser, HAN DE TENIR EL RIGOR FOTOGRÀFIC QUE AUGMENTI L’INTERÈS DE L’AUDIÈNCIA, BASANT-SE en la foto EXPOSADA.

• ATRIBUTS FOTOGRÀFICS destacables o crítics de manera cordial, llum, enfocament, punt de vista, enquadrament, retallada, tècnica, textura, nitidesa, cromatisme, entre d’altres.
  • COMPOSICIÓ: forma, línies, angle, color, to, contrast, profunditat, disseny, perspectiva, ritme, proporció, punts auris, recorregut visual, dinamicitat.
  • VULL DESTACAR QUE EL COMENTARI “M’AGRADA” HAURÀ D’ESTAR ACOMPANYAT DE LES OPCIONS EXPOSADES ANTERIORMENT.
  • També es faran preguntes a l’autor, que les contestarà en el seu torn de respostes.

Redactat per
Felip-Dídac Espejo

Per accedir al concurs cal ser soci del Fotoclub i haver iniciat sessió al menú SOCIS i després tornar aquí.

Aquest esdeveniment et sembla interessant? Comparteix-lo amb els teus amics!