FOTOFEST POBLENOU 2022

En el mes de novembre de 2022, del 4 al 20, tot el barri del Poblenou de Barcelona es va vestir de fotografia, celebrant el FotoFest Poblenou, un festival de fotografia repartit per tot el Poblenou.

Moltes entitats culturals del Poblenou han acceptat de cedir un dels seus espais de forma totalment desinteressada al Fotoclub Poblenou per al FotoFest. Amb aquest festival vam oferir un ventall d’exposicions i una oferta d’activitats molt àmplia per a tothom a qui agradi la fotografia, tot aixó amb entrada lliure.

Hi va haver exposicions individuals de fotògrafs de renom, exposicions col·lectives d’associacions fotogràfiques convidades i del Fotoclub Poblenou. Durant tot el període del FotoFest també es van organitzar una multitud d’activitats paral·leles on artistes, entitats i persones que es deleixen per veure bones fotografies puguin connectar i posar en comú sensacions, expectatives, tècniques i moments.

Com us podeu imaginar és impossible resumir aquest esdeveniment en una sola entrada per això hem creat una web específica per a aquest festival. Per entendre millor com vam arribar a organitzar un festival de fotografia tan vast, hem documentat tot el procés, des de la idea fins a la seva execució, en una memòria exhaustiva.

Exposicions individuals

Exposicions col·lectives

Activitats paral·leles

Com cada any, el 2022 també va tenir lloc el Ral·li fotogràfic del Poblenou, però aquell any dins del FotoFest Poblenou.