Formació contínua 2023/2024

Aquestes sessions telematiques van dirigides a totes les persones aficionades a la fotografia que vulguin avançar una mica més. Parlarem i treballarem sobre la tècnica, la composició, l’enquadrament, el punt de vista, la profunditat de camp, el contrallum i moltes coses més. Per practicar els temes tractats farem, sempre que es pugui, sortides de grup i exercicis que seran comentats periodicament.

No és un curs, són unes sessions cada dues setmanes obertes a tots els socis del Fotoclub. Es pot participar regularment o esporadicament.

En aquesta galeria es mostren algunes de les imatges fetes de cada tema i demanem comentaris constructius als membres del Fotoclub Poblenou. Per veure els comentaris, heu d’utilitzar la vista de blog o fent clic sobre la foto.