Redactor Joaquim Surribas

Avui, qui no fa fotografies?

Reflexió sobre les motivacions que porten les persones a fer diàriament milions de fotografies a tot el món.

Gener 2022, Les nostres fotos
El respecte, l’ètica i l’estètica

Una crítica a la fotografia oportunista d’éssers vius que prima l’estètica per sobre de la ètica.

Juliol 2022, Món fotogràfic
El Poblenou es vol vestir de fotografia

Cada cop el Fotoclub Poblenou assumeix un repte més agosarat. Aquesta vegada proposem vestir el Poblenou de fotografies. Moltes entitats culturals del barri han acceptat de cedir un dels seus espais al Fotoclub, de forma totalment desinteressada, per al FotoFest Poblenou.

Octubre 2022, FotoFest Poblenou
Fotografia d’ocells I: com etiquetar les fotografies d'ocells

Fotografia d’ocells I: com etiquetar les fotografies d’ocells

Fotografiar els ocells requereix coneixement de les aus i paciència per capturar-ne imatges, tal com ens explica l’autor d’aquest article.

Gener 2023, Món fotogràfic
Fotos d'ocells: el digiscoping

Fotos d’ocells: el digiscoping

Quan, emprant la tècnica del digiscoping, ajuntem un telescopi a una càmera fotogràfica, els resultats obtinguts solen ser grats i sorprenents. L’autor d’aquest article, tot i que fa temps que ja no practica aquesta tècnica, ens en fa cinc cèntims.

Abril 2023, Tècnica