El Poblenou es vol vestir de fotografia

Cada cop el Fotoclub Poblenou assumeix un repte més agosarat. Després de diferents projectes realitzats, exposicions i d’una macro exposició al Centre Cívic Can Felipa, enguany ens hem proposat vestir el Poblenou de fotografies.

Els famosos socis del Fotoclub Poblenou © Joan Masats inspirat en una foto icònica dels Beatles

Aquest és un projecte prepandèmic, començat i posposat temporalment a causa de l’evolució vírica que tant ens va afectar i que sortosament sembla que ja ha quedat enrere.

Fa més de dos anys es va crear l’estructura organitzativa, que s’ha respectat força. Així, des del mes de juny tornem a treballar per celebrar el Festival de Fotografia del Poblenou, el FotoFest Poblenou.

El primer va ser contactar amb els expositors (fotògrafs o agrupacions fotogràfiques) i amb les diferents entitats acollidores de les exposicions. Cal dir que aquestes han estat receptives amb la proposta, i han acceptat de cedir un dels seus espais de forma totalment desinteressada. Amb aquest article volem agrair la seva col·laboració. Les entitats que ens han ofert el seu espai per acollir una o més exposicions són:

Com es pot observar, la seva distribució és força dispersa dins la geografia del barri, de manera que el vestit a què fa referència el títol és força extens, tot i que bona part està situat al voltant de la Rambla.

Aquí no he volgut parlar dels fotògrafs o entitats que exposen, això toca a un altre article. Només vull destacar que l’oferta del FotoFest és força variada, amb diferents tipus de fotografia, professional o d’aficionat. Tota amb la qualitat necessària per al festival.

Endavant amb el FotoFest!