Secció FotoFest Poblenou

El Poblenou es vol vestir de fotografia

Cada cop el Fotoclub Poblenou assumeix un repte més agosarat. Aquesta vegada proposem vestir el Poblenou de fotografies. Moltes entitats culturals del barri han acceptat de cedir un dels seus espais al Fotoclub, de forma totalment desinteressada, per al FotoFest Poblenou.

Octubre 2022, Joaquim Surribas
FotoFest, més lluny, més gran, més de tot!

El mes de novembre de 2022 el Poblenou s’omple de fotografia. Aquí teniu un petit esbós de que us espera: moltes exposicions interessants i un ventall d’activitats paral·leles obertes a tothom interessat en la fotografia.

Octubre 2022, Joan Coll
El Poblenou es va omplir de fotografia

L’èxit del FotoFest Poblenou 2022 ha estat possible gràcies a la implicació de moltes persones i al desenvolupament de les seves tasques. El resultat final de qualsevol feina complexa és la suma del treball de tothom. Se n’expliquen tots els detalls.

Gener 2023, Marga Alconchel
Disseny, tot és disseny

A la portada d’un llibre, a les instruccions d’ús d’un electrodomèstic, al rètol de la botiga de sota casa… mirem on mirem, hi ha disseny gràfic, hi ha algú que ha pensat com jerarquitzar-ne la tipografia o quin color aplicar-hi. Avui parlem del disseny que ha vestit el nostre FotoFest 2022.

Abril 2023, Marga Alconchel