Redactor Marga Alconchel

El Fotoclub a les Festes de Maig i a la reobertura de la Torre de les Aigües

Crònica de la col·laboració del Fotoclub en dos destacats esdeveniments populars del barri: les Festes de Maig i la reobertura de la Torre de les Aigües.

Juliol 2022, El nostre club
El Poblenou es va omplir de fotografia

L’èxit del FotoFest Poblenou 2022 ha estat possible gràcies a la implicació de moltes persones i al desenvolupament de les seves tasques. El resultat final de qualsevol feina complexa és la suma del treball de tothom. Se n’expliquen tots els detalls.

Gener 2023, FotoFest Poblenou
Disseny, tot és disseny

A la portada d’un llibre, a les instruccions d’ús d’un electrodomèstic, al rètol de la botiga de sota casa… mirem on mirem, hi ha disseny gràfic, hi ha algú que ha pensat com jerarquitzar-ne la tipografia o quin color aplicar-hi. Avui parlem del disseny que ha vestit el nostre FotoFest 2022.

Abril 2023, FotoFest Poblenou
Sergio Flores, el fotògraf inquiet

El Sergio Flores és, a més d’un gran fotògraf professional, l’artífex i cofundador del nostre estimat Fotoclub. Aquesta entrevista és un reconeixement a la seva trajectòria i un agraïment, ple d’afecte, de tots els que, sense la seva empenta, no seríem part d’aquesta entitat nostra.

Abril 2023, L'entrevista