Redactor Xavier Modamio

El món vist amb ulls de formiga

Eines que no podem deixar de banda a l’hora d’afrontar amb garanties el fascinant món de la macrofotografia.

Gener 2022, Tècnica
El món vist amb ulls de formiga

Abril 2022, Tècnica
Primera Biennal Fotogràfica Poblenou

El Fotoclub es proposa organitzar una Biennal Fotogràfica al Poblenou. Comptarà amb la presència de professionals d’aquest àmbit, així com d’associacions fotogràfiques.

Abril 2022, El nostre club
Les 7 diferències

Sempre s’ha dit que per fer una bona foto s’ha de tenir “mirada fotogràfica”.
Si sou d’aquells a qui se’ls escapen els detalls, no patiu. Us proposem un joc per exercitar l’agudesa visual, imprescindible per fer una bona fotografia.

Abril 2023, Tècnica
Processons a Barcelona

L’autor d’aquest reportatge comparteix amb nosaltres les impressions i vicissituds viscudes en fotografiar una tradició molt arrelada a Barcelona, alhora que ens explica com ha extret de la seva càmera les millors imatges de la processó de Setmana Santa.

Abril 2023, Les nostres fotos