La pandèmia ens ha confinat, no ens ha deixat trobar-nos ni fer sessions presencials, però el Fotoclub no s’atura mai. Ens vàrem inventar uns concursos setmanals, ens vèiem a través d’una càmera, però ens vèiem. Durant la pandèmia hem fet nous amics, nous socis, nous contactes.

Ara que la situació sanitària del nostre país sembla que millora, hem tornat amb molta més força, amb moltes més ganes.

Taller de fotografia macro

Hem recuperat els dimarts i els dijous. Els dimarts, les tertúlies i els viatges fotogràfics; dos dimecres de cada mes, concretament el segon i el quart, fem trobades telemàtiques de 20.00 a 21.00 hores. Els dijous hem tornat a fer els tallers temàtics, aquí hem d’agrair la professionalitat i l’habilitat dels socis per explicar-nos les seves tècniques. Per exemple, el retrat amb flaix, que va fer un dia en Joan Masats i un altre, en Jose S. Raz, o la fotografia macro, que ens van explicar en Xavier Modamio i en Juantxo Cueva. Hem fotografiat foc i aigua, els assistents ens vam mullar, però, per sort, no ens vam cremar.

Taller de fotografia amb aigua
Taller de fotografia amb foc

També hem recuperat els divendres, amb les xerrades d’experts fotògrafs que ens mostren el seu treball. I les sortides nocturnes i diürnes, en les quals s’investiga com fer o millorar un tipus de fotografia en concret, amb la col·laboració de tothom.

Tornem a col·laborar amb diversos casals fent cursos de fotografia bàsica o nivell 0. I no oblidem les exposicions, tant conjuntes com individuals, dels socis.

Aquesta pandèmia ha sigut dura per a tothom, però dins del Fotoclub hem sabut capejar-la i millorar. Som més socis que mai, i anem creixent.

Gràcies, companys!

Tota la informació sobre les activitats està publicada al calendari del Fotoclub: https://www.fotoclubpoblenou.cat/novetats/calendari/