Secció El nostre club

Exposició nous fotògrafs

Una formació organitzada pel Fotoclub Poblenou ha donat com a resultat aquesta exposició itinerant pels diferents casals de barri del districte.

Gener 2022, Manoli Poveda
No ens aturem

Tot i la pandèmia, continuem creixent en nombre de socis i programant activitats amb més il·lusió que mai; en fem un repàs exhaustiu.

Gener 2022, Jordi Casademont
El muntatge d’un estudi fotogràfic al Fotoclub

A través d’un conte de Nadal s’explica la creació d’un petit estudi amateur en l’espai del Fotoclub.

Abril 2022, Jordi Casademont, Marga Pugés
Primera Biennal Fotogràfica Poblenou

El Fotoclub es proposa organitzar una Biennal Fotogràfica al Poblenou. Comptarà amb la presència de professionals d’aquest àmbit, així com d’associacions fotogràfiques.

Abril 2022, Xavier Modamio
El Fotoclub a les Festes de Maig i a la reobertura de la Torre de les Aigües

Crònica de la col·laboració del Fotoclub en dos destacats esdeveniments populars del barri: les Festes de Maig i la reobertura de la Torre de les Aigües.

Juliol 2022, Marga Alconchel
Etcètera, etcètera, etcètera

Us explicaré la meva manera de treballar, sempre des d’un punt de vista d’aficionat a la fotografia, d’anècdota, sense pontificar ni pretenent explicar quina és la manera correcta de fer aquest tipus de fotos.

Octubre 2022, Josep Maria March
Fotoclub endins

De vegades, és bo reflexionar i mirar portes endins. Segur que, si ho fem, trobarem el tresor que fa valuós el Fotoclub: persones amb qui gaudir i compartir afició, persones amb una capacitat i amb un saber fer enormes. Podríem tenir molts profetes en terra pròpia.

Abril 2023, Josep Cifre